終於完成大Project!

成個人輕鬆哂!我覺得仲辛苦過搞結婚🙈🙈
好開心有好多人黎呀!好順利介紹左我既理念,我既服務,我既產品!
最估唔到甘多人即時買skincare產品、化妝品,又join Facial package ,其實點解你地甘有信心,未做就join?🙈🙈
我預備左既禮物都唔夠派🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️招呼唔夠🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
我會做得更好架!多謝大家!

Milo Liu 老公多謝你無論財力、心力、身力都無限支持我、幫助我,舖頭既裝修全靠你同你班兄弟親力親為幫我完成!感恩有你陪住我走過以前最辛苦既路!未來日子我相信會更好的!
Ceci Liu徒弟仔!同你相識好有緣份,我地理念想法好似,但性格不同,彌補到大學不足。我係一個好認真工作既人,有時我無表情唔係惡架,只係我好認真!opening day好彩有你,我要咩你即刻俾到我,我一有需要搵人幫,一枱頭就見到你,好彩有你,希望你早日獨立,成為一個比我更岀色既人😚
Tobby Chan 滔BB,感謝你無條件一直幫我處理我零知識既IT System !全靠你,opening 訂單、收工埋數先可以甘快完成!又幫我搞online Booking ,減輕左我好多工作量!公司愈來愈有規模都係全靠你!我應承你,繼續帶你食盡好東西🙈🙈
Sara Ng 一定一定一定要多謝你 !我地既緣份由你搵我做你新娘化妝師開始!到幫我做婚禮佈置,我想話你係設計上真係好有天份,你好細心,從你作品上睇到用心!公司甘靚既logo,價錢表、卡片,一系列宣傳,都全靠你幫我唸!我真係好中意好中意好中意!好有”a Little Hand ”感覺🙈🙈,好感恩你願意幫我!專業既野都係交俾專業既人。
Elaine Wong Baby,好多謝你幫助我完成其中一樣我想做既產品,我完全好信任,無貨比三家合作,一搵就搵你,我覺得合作,就係要俾最大信任!甘先有誠意!好多謝你成就左”A Little Hand ”既味道!多謝你!

多謝爸爸、媽媽,從小到大教我做人既道理、做生意既原則!我睇見爸爸既成功,媽媽既成就,我絕對相信用心去做,唔做奸商既原則,先係大成功!

多謝所有來臨、禮物、果籃 、買Facial 、產品、化妝既新舊客!所有信息、inbox恭賀我既客人、朋友!
我會更繼努力架!
尋日都綜合左好多意見,大家對我既彈筋Facial 、化妝班好有興趣,我會逐一介紹架啦!

 

 

多謝大家😊😊💪🏻💪🏻😚😚😚