公司好快一週年

公司好快一週年,呢一年會員人數超乎想像,除左喚起一眾人士重新重視天然人手Facial 外,亦將「正確健康美容化妝概念」推廣俾大眾知道,我地從不反對醫美,只係更重視天然人手,因為人手先係最持久又徹底既解決方案!人手facial 最難唔係推廣,而係點樣培育人材,更重要既係留住人材。唔知幾時開始,人手facial 變得同羅湖$128相提並論,醫美就可以幾萬一次,人手facial 變得一文不值,其實一對溫柔而有力既手可能分分鐘用上10年時間去累積。

曾經被客人問點解我會做番轉頭人手facial,其實我係一直堅持初心用一雙小手去為大家服務。係擴充公司業務過程中,曾經見過無數應徵者,令我驚訝既係當我叫應徵者示範按摩,佢地反問我,「乜依家仲有人用人手做facial 既咩?又哂力搵錢又唔多」,我就係呢個哂力搵錢又唔多既人😊

一路都等待人材,曾經灰心,一路等待⌛️終於遇上Rayna,佢外表冷酷,但為人熱情,內心善良,好願意學習人手,佢仲同我講學人手先至有一種實在感,好感恩除左搵到Ceci外,有第二位同理念者,我成日同兩位同事講,美容師成日俾人感覺係食煙,好奸,讀唔成書先做,我好希望我所建立嘅A Little Hand 岀來既美容師係一位專業的皮膚治療師,同醫生冇分別,我哋係皮膚嘅醫生,我哋絕對係專業人士,有豐富嘅知識。希望公司有你地既加入,會愈來愈好!

曾經有人問我到底一間公司點樣先叫做成功,我覺得一間成功既公司就好似西遊記,由唐僧帶領孫悟空,豬八戒,沙僧,白馬,向着取西經一個共同目標而進發,五個人不同背景,不同性格,不同優點,不同缺點,大交互相彌補不足,大家互相幫助大家,負責不同崗位,誰也不能替代誰,大家無論身心靈都共同成長,互相扶持,誰也不拋棄誰,呢個先係成功既公司!

我呢位唐僧已經擁有了白馬,亦找到了悟空、沙僧,八戒你在那?

😊

感謝一直支持我哋嘅客人,更加感謝一直陪我我向前衝嘅同伴們,我是一個非常非常非常幸福的人😊