點樣加強清潔又唔會令皮膚乾燥

👩🏻‍🏫🧑🏻‍🏫前幾日講完敏感皮膚長期戴口罩後出現嘅痕癢點樣處理後,今日就講下戴多咗口罩😷焗住塊面,搞到皮膚係咁分泌啲油,令到啲黑頭暗瘡暗粒係咁出,可以點樣加強清潔又唔會令皮膚乾燥👇🏻

我發現原來好多人都唔知道咩叫做雙重潔面,dermalogica 最核心嘅理念就係「雙重潔面」我哋臉上污垢主要分為2⃣大類:
第一👉🏻油溶性,第二👉🏻水溶性。

化妝品、防曬霜、環境中睇唔到嘅污染物同理我哋每日皮膚嘅皮脂線分泌出嚟嘅油份都係屬於第一類油溶性污垢;細菌🦠、汗水、空氣裏面嘅污染物就係屬於第二類水溶性污垢。油同水放埋一齊,油一定浮面,所以我哋先要去除油溶性嘅污垢。好多人都知道搽咗防曬霜都要落妝,因為「以油溶油」,但係其實一般市面落妝油都會添加咗❌礦物油,❌礦物油成本低,高溶解力,冇錯佢可以清潔得好乾淨,但就有個非常大嘅❌缺點就係連皮膚裏面健康嘅油份都會一齊洗走,破壞咗完整嘅脂質屏墇,令到皮膚變得更加脆弱乾燥,而皮膚就會受刺激而分泌更加多嘅油份去做保護,所以會最終毛孔堵塞導致生暗粒黑頭☠

而皇牌潔面PreCleanse-係分解多餘皮脂同化妝品的潔膚油 ✅主要成份有多種植物油✅質地滋潤✅可以輕易去除防水化妝品污垢,防曬霜✅毛孔裏面嘅油溶性污垢,以及皮膚每日分泌多餘嘅油份✅。

簡單啲講就係無論,即使我哋有冇化妝都應該用潔膚油,一般至油性皮膚都可以用-PreCleanse水嫩潔容乳油,因為油性或暗瘡性皮膚可以去除多餘油份並疏通毛孔,敏感性皮膚就可以提供修復保養能力,一般皮膚就更加可以清潔得乾乾淨淨,甚至連防水化妝品都可以落得好乾淨!而乾性皮膚就可以揀另一款潔膚油PreCleanse Balm,佢同樣能夠去除多餘油份及疏通毛孔,又可保持皮膚嘅滋潤性!

清潔完油溶性污垢之後,當然就係因應你皮膚而選擇不同的水溶性潔面產品,例如Special Cleansing Gel/Ultra Calming Cleanser/Clearing Skin Wash等等,咁樣皮膚就真正做到雙重潔面,真正達到疏通毛孔、去除污垢😊

分享一件小事,因為皮膚經常處於乾淨嘅狀態,小編一唔用PreCleanse就硬係覺得皮膚好污糟,話說小編同秘書Stella 去泰國岀trip,我大頭蝦😩竟然唔記得帶PreCleanse,去到泰國空氣咁污染,簡直覺得每呼吸一下毛孔都會吸入污糟野🤦🏻‍♀我哋嗰幾日覺得洗10次面都唔乾淨🤦🏻‍♀叫苦連天😩返到香港,即刻用PreCleanse按摩5分鐘,乳化後,見住所有黑頭粉刺都浮晒出嚟即刻心情舒坦!真係冇咗佢唔得!!

另一個小貼士就係,黑頭粉刺特別多嘅你,不妨用多1分鐘係黑頭粉刺多嘅位置按摩打圈,你真係會見證住啲污糟野浮面!呢一點相信問我地同事Ceci佢一定好興奮同大家分享🤗佢就係用呢個咁好嘅方法,解決咗困擾咗佢10幾年的黑頭、岀油過多嘅問題,自從佢用咗PreCleanse之後,佢依家成日好自豪咁同客人講:「我冇晒黑頭喇! 😂」

清潔係打開護膚程序第一道防線,大家一定要用啱產品同啱方法啊!有咩問題可以問我地,我係dermalogica 香港區首位品牌大使兼特約經銷商😎絶對係信心及專業的保證🈵💯!

PreCleanse 主要成份:
❇琉璃苣籽油❇
一種被廣泛使用的成份,能治理發炎、濕疹、脫水問題。
❇杏仁油❇
有助溶解油脂物質,是維他命A的最佳來源,能幫助舒緩過敏反應,並有滋養及滋潤的效果。
時亦能夠加強皮膚的天然保護層。
❇堅果油❇
天然肌膚保養品,不殘留任何油脂,並有助調節皮膚問題,如皮膚乾燥、粉刺和瘙癢。
❇葵花籽油❇
含豐富礦物質、蛋白質和維他命A、D、E,質感細緻溫和,滋潤及鎮定舒緩功效。
❇米糠油❇
含有豐富維他命、抗氧化劑和植物固醇,有助保護肌膚、令膚質更嬌嫩,並能促能皮膚修復。

勿忘初衷。回饋社會
Love Hand Massage
Love World Message
💋

歡迎查詢 / 預約 : 37052438
.
Whatsapp : https://wa.me/85295550468

.
❤ A Little Hand 核心理念👉🏻「推廣正確健康美容化妝概念」
.
❤ A Little Hand 👉🏻人手瘦臉拉提專門店
.
❤ A Little Hand 👉🏻一所結合全人手 facial 與化妝的美容院
.
❤ A Little Hand 👉🏻全港首間艾益生養生實體店
.
❤ A Little Hand 👉🏻 dermalogica 特約經銷商
.
❤ A Little Hand 👉🏻 dermalogica 香港區品牌大使DermalogicaAmbassador

#健康美容化妝概念 #alittlehand #良心美容院 #人手天然美容 #信譽良好美容院 #天然產品 #spa #好評美容院 #暗啞膚質 #荷爾蒙斑 #改善頑固色斑 #刮痧 #dermalogicaexpert #瘦臉手揑筋 #lovehandmassage #loveworldmessage #一雙小手 #dermalogicahk #dermalogica #dermalogica品牌大使 #dermalogicaPST #DermalogicaAmbassador #precleanse #水嫩潔容乳油 #落妝 #清潔皮膚 #去除油份 #戴口罩帶到生暗瘡 #清爽潔面