預備「環保自由斟」

好多小手迷都擔心我地受Tg影響,其實的確有,我地種既植物,好多都救唔番😔但我地還好,不用擔心!整頓好心情迎接期待已久的泰國自家品牌Body Care 產品!呢幾日既客人都以為我地搬😂其實係忙碌地預備「環保自由斟」,放棄膠樽!鼓勵客人自携樽來購買!

正式於12月1號推岀,大家可以買來送禮、交換禮物!透露住少少内容俾大家先,詳情留意我地動態呀!😊

我堅持天然!當中所有body 產品都是TEN NO’s,包括:

❌NO SLS SLES無化學起泡劑

❌NO Alcohol無酒精

❌NO Silicone無矽

❌NO Animal Testing無動物測試

❌NO Mineral Oil無礦物油

❌NO Synthetic無防腐劑

❌NO MI/MIT

❌NO Petrolatum無凡士林

❌NO Paraben無色素

❌NO Animal Ingredients無動物成分

我亦為這個系列中的每樣產品都申請了FDA認證,確保經由專業機構化驗出來的產品是安全有保證,令大家用得放心!a Little Hand Body Care共有8樣產品,分別是:

Shampoo/Conditioner/Shower Gel/Body Scrub/Body Lotion/Handcream/Nature Oil/Essential Oil。

味道方面共有3款,分別是Amor Rose/Inheart Lemongrass/Exspecto Lavender。

遲d分享名字既意思🥰🥰

小手希望盡小小力量為大家無論皮膚、身體、心靈都能得到最好!💓Love Hand Massage💖Love World Message

感謝您們:)

Daphne

勿忘初衷。回饋社會

Love Hand Massage

Love World Message

💋

歡迎查詢 / 預約 : 37052438

Whatsapp : https://wa.me/85295550468

.

❤ A Little Hand 核心理念👉🏻「推廣正確健康美容化妝概念」

❤ A Little Hand 👉🏻人手瘦臉拉提專門店

❤ A Little Hand 👉🏻一所結合全人手 facial 與化妝的美容院

❤ A Little Hand 👉🏻全港首間艾益生養生實體店

.

#健康美容化妝概念 #alittlehand #良心美容院 #尖沙咀信譽良好美容院 #人手天然美容 #瘦臉facial #獨家手法 #Daphne獨家手法 #信譽良好美容院 #天然產品 #放鬆全身spa #按摩 #好評美容院 #皺紋 #暗啞膚質 #暗瘡印 #LUCIDqPTP #美國FDA安全認證 #荷爾蒙斑 #雀斑 #增加骨膠原 #改善頑固色斑 #刮痧 #dermalogica #youngblood #dermalogicaexpert #瘦臉手揑筋 #lovehandmassage #loveworldmessage